Idag!

Igår följa jag med mamma till Linköping, för hon skulle på mammografi, så efter drog vi till Ikea och glutta lite, hitta en kortärmad tunkia, en långärmad tunika, 2 linne, armband, ljus och lite saker. :) Blev även super god buffé också! :) På kvällen åkte jag till Emmsi en stund! Vi spela lite spel. :)

Idag så åkte jag och hämta Emma, sen drog vi till medley för att skriva in oss och börja träna, de va då inte de lättaste, har nog aldrig varit med om nåt krångligare, blev inget årskort för mig idag, för va tvungen att pejja 3200 kr, och de ville jag inte. Så vi betala bara för idag, för de va tvungen att ha kontonummer osv, de är ju inget man går och bär på varje dag. Så imorn drar vi upp igen, och då blir de ett 2 månaders grej! Fatta inte riktigt, men de blir nog bra. :) Väldans jobbigt va de, men känns skönt nu efteråt! :)

Nu är de inte många dagar kvar till Fredag, vilket betyder Tjejkväll! :) De kommer blir roligt! :)

Nej, nu ringde pappa, så ska dra till garaget och hjälpa de lite! :)

ByeBye Puss Fia!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååå vilket fint kort!

2009-09-02 @ 17:25:10
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0