I´m sick!

Nätterna blir bara jobbigare, natten efter jag hade haft värk va Stoffe genom förkyld och låg och hosta och hade sig, då blev de inte många timmar sömn heller. Och inatt vakna jag av att jag hade skit ont i halsen och va helt täppt i näsan. Jag blir så himla glad när jag blir förkyld, för jag är de hur länge som helst! Usch, har inte tid med att vara sjuk, knaprar i mig allt möjligt som ska vara bra mot förkyldning, så förhoppningsvis blir jag inte sämre! :)

Har varit i Jossan lägenhet nu i två dagar i rad, och måste verkligen säga att de är så himla mysigt och de är en stor skillnad mot va de va innan, mycket fräschare nu. Så idag skulle jag nog hjälpa henne med tvätten och sen tänkte jag bjuda henne på mat! :)

Nu har de inte blivit träning på 3 dagar, de känns inte så jätte bra. Men va ska man göra, först skadad och nu sjuk! yeay, har inte bestämt mig än, men kanske drar upp och simmar lite. De kan nog inte göra så mycket.

Hopp, sitter här och väntar på att Monica ska ringa mig och säga att hon kan byta pass så jag kan jobba imorn istället för på söndag. Jag är så trög så jag tackar ja till jobb dagen efter, men kan hon så är de bara att stå ut. Får ta de lugnt, kanske orkar så mycket heller. Och jag har ju nästa helg att se fram emot också! :D

Men lördag kommer nog bli rolig iaf, bara vi tjejer! :) Mycket skratt och självklart dans! Innan blir de en liten tripp! :)

Det är konstigt hur snabbt allt kan förändras?! Är man villig att släppa taget så man står där alldeles ensam en dag?!



Kommentarer
Postat av: Madde

usch hoppas dte blir bättre snart!

2009-09-24 @ 20:04:16
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/
Postat av: sandra

kommer bli kalas kul =) blir en tripp imorn istället =)

2009-09-25 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0