Hej igen!

Hopp, här va ett tag sen sist såg jag! :D Haha. Har inte varit så sugen på att skriva, eftersom jag skriver likadant typ, och så är de ändå ingen som kommenterar och då tappar man lusten. Så ni vet så blir de inte uppdatering här så ofta för min del!

Nu sitter jag hemma, ska väl träna eller så blir de inte så! Igår skulle vi ha träffats uppe på Viberga några, men som alltid annars så kommer de alltid nåt ivägen för nån! Så de blev Madde och jag som fika, sen blev de en serie bowling. Och jag vann, haha vi spela om en drink! :) Men de va trevligt!

Ibland kan jag bara bli så trött på vissa människor, usch förstår mig inte på vissa ibland! Men vafan, de är väl bara att ta de med en nypa salt som alla andra gör?

Neej nu va inte de här roligt längre!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja lika bra att bara skita i det!

Blir bara någe onödigt stort för ingenting annars! :)

Puss på dig

2009-09-17 @ 10:35:15
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0