Glöm dina bekymmer imorn kommer nya!

I mina ögon är ni som småbarn!


Hopp, fryser idag med som bara den! Känner inte för nånting, joo är sugen på att dra upp och simma, men får se om Emma har lust och tid med de, känner nog inte för att dra upp själv!

I kväll och i natt sviker Älsk mig och åker till Olerum och ska sova där! De blir nog bra, kanske är bra att få vara ifrån varandra lite, fast de tar emot! :) Så Emma tyckte att vi skulle ta oss några cider, så får se om de blir så. Skulle vara trevligt och roligt! Känns som att jag behöver göra saker som får mig på andra tankar! Ibland kan de bli för många tankar, men va gör man när de snurra som bara den i huvudet?!

Egentligen borde jag äta något, men har inte alls nåt sug efter mat just för tillfället! Får se hur denna dag slutar!

Igår åkte jag till Skånstorp, till Sussie och drack te och snacka med henne, de va super skönt verkligen, kände att de behövdes, men som sagt, glöm dina bekymmer imorn kommer nya och de är ta mig fan helt sant!

Jag Älskar Christoffer Forsström mer än nåt annat! <3
Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0