Fryser!

Nu sitter jag hemma och fryser som bara den, de blir bara kallare och kallare för varje dag! Usch, jag vill ha mer värme. Fick ju inte njuta av den på de rätta sättet, ja jobba hela sommaren, och då tycker man inte att det är skönt på samma sätt! :)

Har lovat mamma att hjälpa henne med tvätten idag, har även lovat henne att dammsuga och handla fika åt henne, för hon ska bjuda Lillian efter de har promenerat, eftersom hon följer med mig ner till banken sen när hon slutar, ska sätta in pengar på mitt konto vilket kommer kännas super bra! Inte behöva snåla, men har samtidigt lovat mig själv att inte slösa för mycket heller! :) Då när jag väl är nere på centrum ska jag boka mig en klipptid, den förra va ju bara usel, usch ingen mer gång där inte. Klippte knappt inget, men ändå fick man betala hur mycket som helst. Nee fyy!

Senare efter Emma har slutat nångång efter fyra så blir de träning! De ska bli skönt, funderar även på att snacka med henne om vi ska boka ett gruppass till! :)

Jag vill åka utomlands iår, orkar inte vänta tills nästa år, men vart finns dom pengarna, inte fan är de i min plånbok inte! haha! Så får väl försöka hålla mig till nästa år, för då banne mig ska jag åka nånstans! :)

Nu har jag nästa helg att se fram emot, kommer blir roligt, förhoppningsvis! Och även Ladies night får vi inte glömma, de kommer också bli skojigt! :)

Neej nu hörde jag att andra tvättmaskinen var klar, så bara att hänga upp den med ett leende på läpparna! Svårt! :) Puss o hej Fia! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

jaa det kommer bli grymt :D

2009-09-17 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0