Fredag igen! :)

Jahopp, då va de Fredag igen då! :) Jobbet gick bra igår, bara de att de är mer att tänka på nu, så blir ju lite nervös när man går hem att man har glömt något. :) haha! Idag har jag bara varit hemma med mamma, har städat lite, jag dammsuga hela undervåningen och hon diska och plocka lite!

När jag stod i duschen fick jag besök, då va de Madde som satt framför tv:n och vänta på mig, så de va bara att slänga på sig kläderna och packa ner sminket och de, så de ska jag väl börja med nu! Fixa i ordning mig lite! Förresten så sitter jag hos Emma, ska bli lite party här ikväll! Sen blir de väl ugång på ettan skulle tydligen vara kareoke där ikväll. Så får hoppas på att de blir en rolig kväll! Känner att magen börjar kurra efter mat, har inte ätit nåt sen halv ett så ska väl försöka fixa i mig nåt!

Då va bokningen klar till Ladies night, de blir ja, Emma, Madde, Johanna och Johanna! Så de ska bli himla skojigt, blev faktiskt ganska skapliga platser!  :D Så de ser jag fram emot!

Nu blir de inte så mycket mer uppdatering från mig! Nu får ni vara nöjda! :D
Puss och hej Fia! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det ska verkligen bli kanonkul! Ringer dig imogon förmiddag & levererar mitt bidrag till VÅR KVÄLL. :D Hoppas att ni får trevligt ikväll. :)

2009-09-11 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0