:)

Idag blev de en redig sovmorgon, haha. Hade bestämt mig att ja inte skulle sätta mobilen på alarm, sa hejdå till Älsk när han gick. Sen somna jag om som en stock och när jag kollar på klockan igen så är den havl tolv, så bara att gå upp och åka hem och packa och äta frukost.

Runt ett åkte jag och hämta Emma, vi skulle träna först sen simma, men vi bestämde att vi bara skulle simma. Så vi simma 50 längder, vilket är bra tycker ja, och skönt med!:) Sitter hemma nu, har slappat lite, kollat på nått program om orangutanger, eller hur de stavas, och så himla söta de är! :) Haha! Ska iaf snart åka och hämta Älsk, sen hämta Emma, sen drar vi till viberga och handlar, för vi ska laga kycklinggryta med ris ikväll, och se på Idol! :)

Imorn skulle vi egentligen ha gått på bodypump, men jag va tvungen att avboka för Poolen ringde så jag ska jobba, och Emma avboka också för hon har träningsvärk! haha :D Så nu är vi som reserver på lördag morgon på vattengympa, bara hoppas på att de hör av sig! :D

Neej nu ska jag packa ner de ja ska ha med mig, sen ska jag åka! Hoppas på att ni också får en trevlig kväll! Puss Fia! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

50 längder!! du är galen =) tänkte höra om vi ska hitta på nått nästa gång vi kommer till finspång..kanske gå till olearys o bowla eller så? om man nu kan bowla där förstås =P kram

2009-09-09 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0