Dagens händelser!

Sitter nu hos Emma, har precis kommit hit. Vi har varit och simmat, de blev 34 längder så de är jag nöjd över! Och tidigare på förmiddagen körde vi ju Easyline, de va roligt men väldigt jobbigt! :) Haha, så de blir de nog nästa vecka med! Efter simmningen tog vi oss en sallad, den satt bra! Haha! Nu ska vi kolla om de finns några mer roliga pass som vi kan boka in oss i! :) Ska nog även testa på vattengympa!
En Beck film ska vi nog hinna med också innan jag åker till Älsk! :)

Det känns väldigt skönt nu när man väl har kommit igång, mätte mig runt magen och hela 8 cm har försvunnit så de blev jag väldigt glad över! :) De går åt rätt hål iaf, det är huvudsaken! :D

Imorn ska jag på massage, de ska bli väldigt skönt, för redan nu har träningsvärken kommit! Och efter massagen blir de lite lätt träning, vi ska inte köra nåt hårt utan bara gå lite på gåbandet och sen köra lite magen och kanske lite armar, för där har jag ingen träningsvärk! :D Haha! Väldigt mycket skrivande om träning just nu, men de är ju typ de jag styr med om dagarna! :D Haha!

Neej nu har jag inte så mycket mer att skriva. Så tack och hej för mig!
Puss Fia! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ahaa :D vad trevligt.. var det före eller efter ? hehe.. kram

2009-09-07 @ 21:00:08
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vatten gympan är rolig, om man får rätt ledare. Vissa kör hårdpass & det är kul. Sen är det någon som är lite mesig. Men det är kul. Man får ju ingen träningsvärk av sån träning, men det är jätte bra konditonsmässigt. :D

2009-09-07 @ 21:14:04
URL: http://johannakratz.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jaa gör det :D det är skönt. men man måste boka, 3 dagar innan kl 12 på dagen.. så de är bra tat boka just då, för de blir snabbt fullt.. :) kram

2009-09-07 @ 21:50:20
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0