Vilka?

Vilka är de som läser min blogg, de är mellan 30-60 läsare? Vill veta av ren nyfikenhet! :)

Igår fira Älsk och jag 5 år, de blev god mat på O´learys, efter åkte vi till Jossan och kolla på idol med henne, Daniel, Sandra och Jonas! :) Trevlans.

Ska snart knalla in till farmor, hoppas på att hon har tid och hjälpa mig med min tröja som ja ska ha ikväll! :) Hoppas på att man kommer se ut som man tänkt sig! :) Blir nog en rolig kväll. Har lovat mig själv att ta de lugnare idag. Himla tråkigt att Jossan inte hänger med. Men förstår varför. <3

Naahe, så himla tråkigt att sitta hemma och vara tyst när mamma har jobbat natt, de är inte min starka sida att vara tyst, och råka man väcka henne så blir de ingen rolig dag!:)

Hoppas ni alla andra också får en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag brukar läsa din blogg :)

2009-11-01 @ 09:46:55
URL: http://elinelisabethb.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag läser, men det vet du ju redan så :D

2009-11-01 @ 16:37:46
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: sandra

jag läser :)

2009-11-01 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0