Tråk!

Jag är trött på folks fjäskande, jag är trött på folks smörande. Jag är helt enkelt trött på de mesta! Energin går åt mer än man har. Fattar inte hur jag orkar lägga ner massa tid på bara skit egentligen, vad får jag ut av de, inte de jag vill?! Så varför hålla på, joo för att jag bryr mig!

Nu har jag snart fixat klartmig utklädningsgrej till på lördag, kommer väl bli kul antar jag, inget som jag ser fram emot jätte mycket kanske, men de kan väl bero på lite av varje!

Jag har inget intressant att skriva, kan bero på att de inte händer så mycket!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: sandra

ser du inte fram imot det? verför? jag hoppas på en topp rolig kväll o ser fram imot det :)

2009-10-29 @ 19:59:36
Postat av: Josefine

Haha jaa hade velat sätt er :D Så ni får ta massa kort så jag får se hur ni såg ut :P

2009-10-30 @ 16:56:47
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0