Söndag!

Kvällen igår va tänkt att ja skulle ut på hotellet med brudarna, hade sett fram emot de. Kvällen börja mycket bra, mycket skratt och dans, jag drack mina cider jag hade köpt, men de där snappsarna ja blev bjuden på gjorde susen, uschan så dålig jag blev. Skulle gå ut och vänta på taxin, de snurra till i skallen på mig, skulle sätta mig ner, skar mig i handen.
Sen bestämde jag mig för att åka till Stoffe och sova istället. Så blev inte som jag hade tänkt mig. Hade inte ätit så mycket heller, så de kan nog vara de med. :) Men nästa lördag blir de halloween fest med brudarna, då ska kvällen sluta bra! :)

Idag mår jag faktiskt bra, lite trött men de är man ju oftast dagen efter, så de får man ta! :) Ska snart sätta mig framför tv:n och se Biggest loser, himla bra, sen vid tre ska jag upp och kolla när damerna spelar match, eftersom jag bara har tränat en gång så får matcherna vänta, men snart är jag där med, de är dom jag saknar mest! :)
Kan säga att träningsvärk fick jag minsann efter handbollen, de sitter fortfarande i, att jag var så otränad trodde jag verkligen inte. Men bara att kämpa vidare så är jag förmodligen där ja sluta snart! :)

Mamma och Mia är i Björsäter och lägger blommor på morfars grav, men de borde nog komma hem snart. Börjar bli lite hungrig, ikväll blir de grillat, mumma! :)


PussoKram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0