Ringar

Sitter här hemma, va nere på centrum förut Stoffe och jag kolla på nya förlovningsringar, bara hoppas de blir bra. Valde inte nån ring som jag direkt hade tänkt mig, men Stoffe ville ha en slät ringså de fick bli de fast lite smalare än de förra vi hade. Han är ju så smart så han har ju tappat sin ring, så därför vi köpte nya! :)

När jag kom hem hade jag fått brev om att fimlerna hade kommit, så efter fyra ska jag åka ner och hämta paketet, boken har jag redan fått hem till postlådan igår, så den har jag redan börjat läsa! :) Skit bra! hehe.

Nee nu ska jag och Sandra bestämma vart vi ska käka! :) Hoppas ni får en bra dag. Hoppas min dag blir bättre än va den va igår! Den dagen hade ja kunnat sudda bort från mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0