Lusten finns inte!

Lusten och orken finns inte längre till att skriva blogg, dels för att de inte är någon som kommenterar och så finns de inte så mycket att skriva om heller.

Har kommit igång med träningen riktigt bra, och resultat har de väl blivit men de går sakta men säkert men de är väl bra de kanske! Har bestämt mig för nu att jag ska börja med handbollen, skulle ha gått igår men då va de ingen träning! Så på fredag kanske eller om de blir nästa vecka! :)

Trött på folk som bara håller på hela tiden, fattar inte hur de har orken. Jävla barnsligt och så otroligt omoget, blir så irriterad. Usch!

På lördag blir de nog hotellet, tror ja! Och helgen efter ska jag och Älsk fira 5 år på fredagen och på lördagen blir de Halloween fest med tjejerna, de blir nog skoj!


Kommentarer
Postat av: JONNA

man tappar lätt lusten för att blogga. tur att det inte är mitt jobb. haha!

2009-10-21 @ 13:19:54
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: sandra

jaa o vi kommer ha så kul =)

2009-10-21 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0