Första...

Idag blir de första handbollsträningen på typ 3 år, jag är nervös och kommer säkert bli mer när minuterna närmar sig! :) Börjar med springning ute, och känner att jag kommer vara död redan efter de, men bara att bita ihop, alla är ju nybörjare nångång, och den här gången är de min tur! :) Men de kommr nog gå bra. haha.

Träningen för övrigt går bara bra, hoppas på att vågen har sjunkit mer på måndag när jag ställer mig på den, nu har jag sammanöagt gått ner 6 kg och de har försvunnit 12 cm runt min mage, så de känns skönt faktiskt! :)

Imorn blir de nog kanske hotellet, har inte riktigt bestämt mig än, men de lutar åt att de blir så! oftast är de ju roligt där, mycket folk och många man känner, så varför inte. :) Joo pengarna går åt som smör, och kommer inte in som smör. haha.

Fick löse specen idag, blev lite chockad, hade inte förväntat mig att jag skulle få så mycket som jag fick, mycket och mycket va de väl inte men mer än jag hade tänkt mig, och ingen skatt drog de heller den här gången! Tack. :)

Kanske ska ta mig något att äta snart så de inte blir så nära inpå träningen. :) Pirr i magen känner jag! :)

Puss&kram Sofia


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha , snygg bild ;)

2009-10-24 @ 15:27:03
URL: http://elinelisabethb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0