.....

Sitter här och funderar på vad ja ska äta?! Har inte ätit sen halv tre igår så snart ett dygn, men jag är ändå inte hungrig?! Konstigt! Iaf så lutar de nog åt att jag åker och handlar Chicken Nuggets, de är jag lite sugen på! :) Fast de jag är mest sugen på är O´learys! Men ingen som har råd eller vill följa med! Haha.

Hostan sitter fortfarande i, och idag trodde jag att jag aldrig skulle sluta hosta, så fick ta en halstablett bara de att jag somna med den i munnen, men som tur va så va den kvar när jag vakna så den inte hade åkt ner i halsen eller nåt?!

Har inte så mycket att skriva, förutom att jag VILL bli frisk, så jag kan börja träna igen! Usch så tråkigt att bara sitta hemma och inte göra nåt! Och så vill jag att poolen ska ringa igen, för behöver verkligen pengar!

Neej de är väl dags att åka, innan man svimmar av stolen här! Känner att jag börjar bli lite skakig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0