Deppig!

Alla de här dagarna i veckan har varit precis likadana, jobbiga, det är varit tungt att tagit sig igenom dom. Men va ska man göra, försöka gilla läget fast de är jävligt svårt, ta de där svåra steget vidare och lämna de tråkiga bakom sig, vilket är väldigt svårt!

Man säger att man inte ska lägga energi på så onödiga saker, men varför gör man de för då? Varför använder man de sista lilla som finns kvar i kroppen att man sen inte ens orkar med sig själv, man bryr sig inte ens om man skaffar ovänner, man bryr sig helt enkelt inte om nånting! Är de meningen att man ska gå ner sig sådant?

Jag känner inte alls för att prata med någon fast jag vet att jag borde göra de, eller de kanske skulle kännas bättre, de är ingen som kan förstå min sorg och saknad! Varför försöka de är inte medkänsla jag letar efter de är förståelse!

Whatever, stallde mig på vågen idag, de ser riktigt bra ut! Visst att jag gör fel sätt, men de struntar jag i, så länge jag går ner, och inte mår dåligt av de så varför inte fortsätta!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på! Skulle vara roligt att bara göra nåt skoj, glömma allt för en kväll, bara ha kul! Men med vem och var och hur?!

Förresten sluta jag är Godis idag, får se hur länge jag klarar de, måste ju iaf slå mitt rekord med 23 dagar! :D Haha!

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på Sagan om Ringen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0