Dags...

....för lite uppdatering kanske! Har verkligen inte haft orken och ska jag vara ärlig har jag glömt bort bloggen helt och fult! Men nu är de väl dags kanske!

De har väl hänt lite granna kanske, jag blev smittad av min kära pojkvän, så jag har varit genom förkyld och är lite fortfarande, vakna på fredagsmorgonen och märkte att någon hade stulit min röst, kan säga att de inte var de lättaste att prata med folk i affären när man skulle handla, och skit svårt att ringa till poolen och säga ifrån om jobb! De hörde mig inte likaså Jossan! :) På lördagen gick jag ut på hotellet iaf, tog de väldigt lugnt, kände inte av alkoholen nånting, och de va väl kanske inte så jätte kul för min del eftersom jag inte kunde prata, med tanke att rösten försvann ännu mer till lördagen! Jag gick iaf ut med Jossan, Sandra och Lindy! Men de va trevligt! :)

Och eftersom jag ja är sjuk har de inte blivit någon träning vilket känns piss, med tanke på att mamma är snäll och betalar för mig, men va ska jag göra? När jag blir frisk då blir de att sätta igång! :) Med båda simma och träna!

Idag när jag kom ut till bilen va de ju frost på alla rutor och isigt vid handtaget. Yeah, tänkte jag ett tecken på att vintern verkligen är här snart, usch de längtar jag inte till! Så de va bara att sätta på bilenoch gå ut och skrapa, tur att man har den bästa skrapan då, inte! Vinter jacka fram snart! "/

Ikväll blir de party! Yeeah, Ladies night hoppas på att de blir roligt, har hört att de bara hade fått *** av ***** möjliga, men de kanske var torrbollar som kolla på de! :) Ingen aning! Kameran sitter på laddning nu, och ja ska väl snart hoppa in i duschen så ja har de klart, har ett problem, har inte kommit på vad ja ska ha på mig!? Iaf så vid tre ska ja åka till Emma, för hon ska hjälpa mig med håret, Madde kommer dit med, sen vid fyra halv fem åker vi mot Linköping. Halv sex har vi bokat bord på någon restaurang. Sen vid nio börjar tjejkvällen och efter får vi se vad som händer! :) Hoppas på en rolig kväll! :)



Ja, de blev lite skrivet här iaf! Tack och hej! :)

Örongodis - Chris Daughtry - Life after you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0