Aldrig..

Min förkylning verkar aldrig ge med sig, jag tar saker för att den ska bli bättre med hostan sitter fortfarande i, men jobbigaste är på morgonen och jag är fortfarande tjock i halsen, så har lite svårt att svälja när jag äter! Hoppas på att de blir bättre snart, för jag vill verkligen börja träna igen! Så jobbigt att mitt sitter i så länge medans alla andra har blivit friska, så orättvist.!

Igår beställde vi filmer och så ifrån cdon.com, jag beställde alla Sagan om ringen filmerna, nya Prison break säsongen och en bok Tillbaka till livet. Så hoppas på att de kommer snart! :)

Igår blev de bara en lugn kväll framför tv:n med Jossan, vi gjorde varma mackor med köttfärs på. Och så kolla vi på Körslaget! :) Efter kom de nån film Hemma bäst som vi kolla lite på, kolla klart den hos Älsk!

Himla tråkigt väder ute, de öser ner regn och de blåser som bara den, vafan jag vill inte att sommaren ska vara över, allt går så himla fort, JA VET att vi är i oktober nu men iaf, allt tar slut så fort, snart är snön här och JULEN, men jul är mysigt, snön är de värre med!

Nu sitter jag hemma, ska snart ta mig nåt att äta, är själv, mamma på jobbet, Henke och pappa är på väg till Kolmården, för bror ska ha innebandy match! Så sitter och väntar på att Mia kanske skulle komma hit! Ska snart titta på Biggest Loser , de är så himla duktiga, tänk om man hade nån som pusha en så mycket och att man hade motivationen till de, då skulle jag vara glad! :)

Nu blir de tack och hej för mig. Magen börjar kurra lite här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0