Yeees! :)

Hopp gårrdagen hos Jossan va himla roligt tyckte jag iaf, jag va trött och seg i början men senare blev jag över trött och dansa och höll på! :) haha.

Stallde mig på vågen igår, blev faktiskt chockad och glad, har nu sammanlagt gått ner 8 kg vilket gör mig så överlycklig att de fortfarande går åt rätt håll, fast jag inte har kunnat tränat nu pga min handled och nu att jag känner mig trött och hängig efter vaccinet.

Snart ska jag och Älsk åka till Micke och Lillis och se vad de har för sig, Fredda och Frida skulle också dit så de blir nog trevligt. :D hehe.

Naahe göra de sista man ska göra innan de är dags att knalla! :) Bye.


Kommentarer
Postat av: josefine

tack :) ja klart vi måste..du fyller ju me snart ;)

2009-11-12 @ 19:32:31
URL: http://catchaglimpseof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0