Usch! "/

Hopp, då va de gjort. Tog den där äckliga sprutan igår, de va läskigt och gjorde ont, fast smärtan kom efteråt, usch så ont jag hade i armen igår. Och sen när de va dags att sova, de va inte de lättaste, jag är van att ligga på den armen, så vände mig på den samtidigt som jag sov, kan säga att man vakna direkt när man låg på den,gjorde så jävla ont. De har varit en jobbig natt, vakna vissa gånger av att jag frös så mycket så jag skaka hela jag, och sen ibland vakna jag av att jag svettades massor! usch!
Idag hade jag så ont så jag knappt kunde ta på mig kläderna! Men de går väl över snart får man hoppas. :)


Mia hade sagt till mamma om en artikel i tidningen där de skulle öppna en ny affär i stan och sökte folk, så de jobbet sökte jag igår, håller tummarna för mig själv. Vill verkligen ha ett jobb! Hoppas, Hoppas! :)


Nu blir de soffan, för jag känner mig inte alls bra, hela armen värker, och de känns som att nån har kört över mig flera gånger, men de är för att jag inte har fått sovit ordentligt. :)

Schippevipp! :)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack! =D



Kram

2009-11-06 @ 15:36:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0