Usch!

Känner absolut inte för någonting, skulle vilja kräva ner mig nånstans och komma upp igen om nån månad eller så! Fattar inte att man va så här nere och deppad över inget speciellt, visst att jag har väldigt många tankar som snurrar i huvudet, men de är väl inget ovanligt! Känner inte för att prata med nån, känner inte för att äta, känner inte för nåt! Men ibland måste man göra vissa saker iaf!

Snart ska nog jag och henke ut och springa och förhoppningsvis så springer vi inte vilse i mörkret.:) Hoppas bara att jag orkar hänga på hans tempo, måste verkligen göra nåt åt saken. Vill verkligen börja handboll! Jag saknar den förra Sofia som fanns. Vart tog hon vägen?!

Aja, har inte mer att erbjuda. Hej!

Kommentarer
Postat av: josefine

hej, klart vi måste ses..usch har varit dåligt på det den sista tiden..har bara varit så mycket med allt..men ska försöka bättra oss =) jag går iaf på semester nu snart...vet inte om vi ska till finspång något nu..men du fyller väl snart? så det måste ju firas..kramis

2009-11-23 @ 17:45:44
URL: http://catchaglimpseof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0