Tänkt mig!

Hade faktiskt tänkt mig lite lördagsmys, men så blev de inte. Vakna i morse av att mobilen ringde, poolen undra om jag ville jobba extra resurs ikväll. Och de är bara att tacka och ta emot, eftersom de är så lite dom ringer så får man vara glad när de väl gör de! Och så kanske de blir imorn med, de skulle höra av sig i så fall! :)

Igår blev de utgång med Lisa och Sandra, först satt vi hos Lisa, drack lite, sjöng sing star och kolla idol. Sen blev de Kristallen funka väl rätt bra! :)

Ullared va jätte kul, är nästan klar med alla julklappar så de känns super skönt! :) hitta faktiskt rätt mycket fint! :) Pengarna gick åt iaf. haha. :)

Känner att jag börjar längta lite till julen, allt är så mysigt ta fram tomtar och ljus, lyssna på julmusik och bara se alla stressiga människor yra runt i affärerna! :) haha.

Nu blir de duschen och äta lite god mat innan jobbet! :)
Puss Sofia!


Kommentarer
Postat av: Josefine

BRaaa sofia :D Det va väl du som sa att du inte ville ha vinter osv. tror allt du börjar få lite julkänsla nu :D Det är mysigt med snön & julen.

2009-11-14 @ 13:27:45
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas det kommer massa snö till jul oxå =) då är det verkligen myyyys :)

2009-11-15 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0