Söndag

Jahopp då va de söndag igen, dagarna bara rinner iväg! Men har faktiskt hunnit med mycket i helgen, idag blir nog den lediga dagen för mig. Så jag tänkte bara lite snäll och hjälpa mamma med tvätten, maskin 2 är inne nu! Hinner med en till innan hon slutar, eftersom inte pappa och Henke kan och verkar inte vilja lära sig maskinen heller så får jag ta de som uppgift, inget roligt men va gör man inte!

Blir även att laga lite mat, blir ris, brunsås och schnitzel. Måste få i mig nåt i magen, är inte ett dugg hungrig och inte alls sugen på nånting alls. Börjar bli lite snurrig så får nog hälla i mig lite vatten! :)

Senare ska jag och Henke upp till Aluceum och kolla handboll. fan att jag är så feg och osäker, en träning och sen då? ajjabajja! Vill ju så gärna börja. har iaf varit duktig och hämtat ett papper nu från medley som mamma måste fylla i eftersom hon är super snäll och ska betala för ett år. Sen är de bara att sätta igång igen! :) Står fortfarande kvar på min -8 kg vilket jag tycker är väldigt lustig, men jag är överlycklig för de! Haha!

Igår efter jobbet åkte jag till jossan och hon fick rycket och ville gå ut, dock nyktra men de va väl rätt okej. Va rätt trött och kände inte alls för att dansa eller så, men de va mycket roligt att träffa Dennis igen, vilken stropp han är egentligen! Haha :D

Nahhe, göra lite nytta kanske! för jag är ju så pigg och utvilad. haha inte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0