Lång dag!

Idag börja min dag tidigt, Stoffes alarm ringde vid sju, som jag självklart vakna av, och då kunde jag inte somna om mer, men låg i sängen till åtta ungefär, sen åkte jag hem till mamma och kolla film med henne och åt frukost!

Höll på att somna i soffan förut, när mamma sa att jag var tvungen att sätta fart, skulle på nån grej med poolen på Bergska, va inte så jobbigt, tog bara en havl timme, efter blev de kina mat med Sandra och Johanna! De va väl rätt okej, inte min grej riktigt men de gick ner i magen! :) Nu sitter jag hemma, ska hitta på nåt snart, Älsk ska plugga idag så jag får sysselsätta mig med nåt annat! :) haha.

Jag längtar till Ullared som en tok, hoppas på att de inte har kommit snö, jag ska väl också köra en bit ner och hem, men oftast på stora vägar brukar väl inte snön lägga sig, om jag minns rätt?! Haha. :)

Har fortfarande inte bestämt mig än om jag ska ta vaccinet mot svininfluensan, har ju så jag kan gå mellan 9-12 på torsdag, men vet fan inte. Känns som att man kommer ångra sig vilket man än väljer att göra! Får fundera mer på de där. :)

Sist jag sa att ja skulle sluta äta godis klara jag så här många dagar som jag har klarat idag, 23 hela dagar och jag är så glad över att jag kunde göra de igen, fast den här gången kommer de bli längre. :) Är så stolt äver mig själv, från att typ ha ätit godis varje dag bara sluta och inte äta alls, visst nu har de blivit lite slarvigt med träningen, har ont i handleden, plus att mitt kort har gått ut på medley så dags att skaffa årskort! :)

Fick förfrågan om ja ville jobba på Julafton, och självklart tackar jag JA när de är på förmiddagen, och tillsammans med mamma, kan ju inte bli bättre. Så 7-13, de blir bra pengar! :)

Nu ska jag tvätta håret sen får vi se vad jag hittar på!:) Bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hopp det här e min nya bloggadress ;) va duktig du e med att hålla upp me onyttigheter =)

2009-11-04 @ 20:23:47
URL: http://catchaglimpseof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0