Jaao!

Då va snart den här helgen också snart slut! Tiden bara rinner iväg. :) Har faktiskt börjat skriva önskelista, känns som man är 10, men vafan. :) hehe. Ikväll blir de mys med Älsk, pizza och Prison break. Underbart. <3

Idag är de 3 veckor som jag har varit ifrån chpis och godis m.m. Jag kan fortfarande känna suget efter nåt gott, men har jag bestämt mig för att låta bli fram till jul så får de bli så! :) Hoppas jag iaf! :)

Sandra och jag ska upp och fixa årskort på medley i veckan med!:) 

Halloween festen va rolig, blev lite dött på våran fest, så vi gick vidare till Lisa. :) Blev faktiskt lite förvånad, trodde de skulle vara mer folk, men neej! :) haha.

Jag längtar till Ullared, ska bli så skönt att kunna förhoppningsvis handla klart alla julklappar när man är där, så behöver man inte stressa ut i affärerna senare, när alla andra är ute. Plus att här i Finspång och Norrköping finns de inte alls mycket att välja på! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! :) Schippevipp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! vad tycker du om pälsmössor? HISS/DISS? :)

Kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-11-01 @ 17:50:31
Postat av: Ida

Kan du svara mig om 4;e säsongen av Prison Break är den sista? ;) Har ju hört det men är inte säker.. :) Söt utklädnad föressten hehe! :)

2009-11-01 @ 18:35:08
URL: http://klarination.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha så snyggt kort :D Klart man skriver önskelista, om inte annat så säger man ju allt man önskar sig ändå :D

2009-11-02 @ 13:41:29
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0