Helgen!

Poolen ringde idag igen och fråga om ja kunde jobba ikväll, blev lite osäker först så himla konstigt pass 17.00-22.30, känner att de är väldigt sent kan lixom inte göra nåt efter. Men vafan pengarna är viktigare, de kommer flera helger, tio minuter senare ringer de igen och säger att den som ska jobba imorn har sagt ifårn, så fick även imorn kväll med! Tredje helgen irad jag jobbar nu inte hela men nån dag, och de är ju på helgen som de blir mer pengar! Så de känns skönt.

Börjar faktiskt få panik av att vara så här fattig, har aldrig haft några problem med pengar förut, har alltid haft så jag klarat mig, men nu minnsann måste jag verkligen tänka på vad ja kan köpa och inte, och de är många saker
som får vänta! men är glad att jag har snälla föräldrar som hjälper mig!

Mår dåligt av att ha så lite pengar, jag blir deppad och så nere, jag vill verkligen ha ett jobb. Men vart ska man börja söka? Skulle jätte gärna vilja åka utomlands och jobba, men åka utan Älsk, vänner och familj, neej de går inte bara! Jag får helt enkelt fundera mer om jag ska läsa vidare till nånting.

Det är mycket jag ska hinna med den här helgen, eller som jag skulle vilja. Ikväll som sagt blir de jobb, snabbt till Älsk och kolla vem som åker ut idol. Sen blir de nog sängen. Imorn vill jag kolla på Henkes båda innebandy matcher, sen efter de måste jag hinna in till stan och sen på kvällen blir de jobb! Söndag har jag 2 handbollsmatcher inbokade som jag skulle vilja se! :)

Jag längtar till nästa helg, hotellet och förmys hos Johanna med brudarna! :) <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju skriva in dej på arbetsförmedligt.. De kan ju hjälpa lite.. Ja jag har med bestämt mej för att börja plugga.. Först ska jag läsa upp engelskan också.. Sen blir det att plugga till undersköterska.. :) Vad vill du börja plugga till då?

2009-11-21 @ 01:53:02
URL: http://emmaaaarydell.blog.se
Postat av: Anonym

läängtar med till nästa helg =) måste bar hitta nått nytt o ha på mig hehe =) kommer bli kalas skoj! <3

2009-11-21 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0