Hälsokväll!

Snart när jag har torkat håret ska jag fara hem till Jossan, för hon ska ha hälsokväll. De ska bli riktigt kul, kan dock inte handla så mycket eftersom att de är ganska tomt i plånboken, men nåt ska jag nog hitta, och mamma är snäll och lånar ut pengar till mig i så fall! :) Så de ska bli kul att få testa saker osv, och sen är de alltid kul att bara umgås och ha trevligt!

Har precis varit ute och gått med Henke en svänga, blev dock inte så långt eftersom jag skulle hinna med lite annat innan jag skulle åka, men blev iaf 35 min, och de är bättre än inget! Mina ben värker som bara den, har träningsvärk så de heter duga! :D haha.

Dags att dra sig! Hoppas ni får en trevlig kväll för de kommer jag ha! Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

jaa det kanns bra med jobb :) dock behover vi ett till eftersom det ar sa nagra timmar. jaa det ar hur bra som helst har :) hoppas allt ar bra dar hemma! hade bra :) kramar!

2009-11-27 @ 00:55:17
URL: http://thestrawberryswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0