Bästa!

Sitter här och ska skriva lite medan jag lyssnar på julmusik! Har en favorit så de går om och om igen! :) haha. Neevars, känner nu att stämningen med jul början komma. Är lite emot snö och kyla, men vafan vill man ha en riktigt mysig jul är de bara att gilla läget! :)

Har precis sett nya Wallander med Mammi och Henke, den va helt okej. Nu tänkte ja hoppa in i duschen och sen åka till Jossan. Vi hade tänkt laga lite mat och se Bonde söker fru, Oskyldigt dömd och Paradise hotel! :) Myskväll!
I måndags var jag barnvakt åt Novalii hela dagen typ, de gick jätte bra och roligt va de med. Den sötaste ungen i mina ögon! <3

Klart bästa låten nu! Lady Gaga - Bad romance! :)

Naahee nu ska jag dra mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0