Vad händer?



Här sitter jag och har allmänt tråkigt bara, usch inge kul att bara sitta hemma om dagarna! Längtar faktiskt lite till sommaren då mitt schema sätter igång så jag får jobba lite, men samtidigt vill man ju vara ledig, men pengar i tankarna hela tiden så kommer de gå prima. Sen har jag ju något att se fram emot efter sommaren. LISEBERG! åååh va roligt de ska bli.:)

Idag har jag varit på massage, gick helt okej faktiskt, trodde att de skulle göra ondare. :) Har bara ätit frukost idag, har ingen lust och ork att laga nåt heller. Jag vill in till stan och kolla affärerna som öppnar idag i Maxi, men jätte skoj utan pengar, lönen kommer inte förrens om 6 dagar och jag längtar som en tok!:D haha.

Idag vet jag inte vad ja ska hitta på, Emma och Janne drar till stugan och sover där över natten så inget häng med henne ikväll. :( Jossan har jag inget hört ifrån, men hoppas att jag gör de snart. Saknar dig gullunge! <3 Älskling ska åka cross i skogen, så blir nog en dag hemma till kvällen sen bara soft. :) Eller om nåt annat dyker upp, men sånt som märks! :D

Naaahee, kanske kolla frysen och kylen efter nåt ätbart, eller bara slappa framför tv:n! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det va mysigt! =)

Liseberg är ju roligt! Vi funderar på att åka dit i sommar också! =) Jag räknade ut att jag inte har varit där på 7-8 år, så det har nog hänt litegrann sen sist ;)

Kram

2009-05-20 @ 19:17:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0