Måndag 25 Maj!

Mamma har precis cyklat iväg till jobbet, så nu sitter jag här själv hemma som vanligt känns de som! Usch tråkigt att bara gå hemma hela dagarna. Har iaf ätit tillsammans med mamma, sett på film och så. Har även testat och bestämt mig klart vilka kläder jag ska ha till kjolen, så nu är de bara skor som fattas! :) De kommer bli perffa! :D Haha.

Har varit väldigt dåligt ett tag nu att läsa böcker, funderar på om jag ska läsa lite nu, eller om jag ska börja se min box som jag fick i julklapp Private Practice, får se om den är nåt att ha!

Fick även min lönespec, de satt ju inte helt fel, nu är de bara att vänta tills imorn när pengarna kommer in! Kommer ju dock att gå åt lite pengar i helgen, men vafan de blir skoj och jag får väl snåla resten av månaden! :D Marknad och maskerad på fredag och Hotellet på lördag, ska in till stan nån dag i veckan också! Uschja har inte tänkt på hur mycket pengar de blir, men i stan blir de bara ett par skor och en Bh!

Ikväll blir de inget speciellt, har iaf bestämt att jag ska se den nya Stefan och Krister som de visar på tv:n ikväll. Haha. Dom är roliga dom! :D

Jag vill att de ska bli Fredag nuuu! =)

Jag älskar dig,
Christoffer Bengt Andreas Forsstöm<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fy! Att folk ORKAR hålla på! Jag blir så förbannad! Tack i alla fall gumman! <3

Pusspuss

2009-05-25 @ 22:13:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0