Två timmar!




Två timmar kvar tills jag ska börja jobba, usch känner verkligen inte för att jobba idag, mitt huvud värker som jag vet inte vad och min rygg gör också jätte ont. Ååh de är fan jobbigt, har nyss varit på massage, ska man inte bli mjuk och smidig i kroppen då? För mig är de iaf tvärtom. Buhuu! =/

Nu har jag bestämt mig att efter jobbet blir de sängen för mig, burra ner mig under täcket och bara kolla tv tills jag somnar, självklart mysa lite med älsk också! :) <3

Neej, nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Bröllop & Jäkelskap, de är ju för roligt, då kanske man blir på bättre humör! :D Haaha. En Ipren, ett stor glass vatten och en stund under täcket så får jag hoppas att huvudvärken släpper. :)
Ha en kanon dag! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi! Ja det är väl så! =) Såg att du hade skrivit på msn förut, kevin satt vid datorn så jag missade det. =)

Vart jobbar du nånstans? Visst kan det va lite skönt att jobba när det är dåligt väder. Värre om det är solsken ute! Då vill man ju hellre sitta ute och steka ;)

Puss&Kram

2009-05-22 @ 16:42:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaa okej :)

Händer ikväll då? Blir det lugnt?? :D

Pusspuss

2009-05-23 @ 10:14:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blir nog lugnt här också. Vi kom hem så sent i natt, så då är det lite skönt att bara va hemma idag. =)

Pusspuss

2009-05-23 @ 10:40:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0