Trött & Sliten!

Idag känns de att man har hållt igång hela helgen, mina ögon orkar knappt inte vara vakna, men kan bero på att de inte blev så många timmar sömn i natt. Trodde att jag skulle få åka till sängen och sova direkt efter hotellet, men så blev de inte vi skulle tydligen med tillbaka på efterfest hos Becca! Sliten va jagsom bara den, så blev bara en liten shot, sen blev de apelsin mer från Grillen! =)
Va tvungen att gå upp skapligt idag också så jag kunde hjälpa mamma med maten innan hon ska till jobbet, så när vi har ätit och hon har åkt, så ska jag lägga mig och sova i 1 timma eller 2. :)

Shit va folk de va ute igår, överallt vart man än gick så va de proppfullt. Och de fanns ingen luft allt, så fort man gick emot nån på dansgolvet så kände man hur kladdiga alla var! Men de roligaste och kanske de äckligaste med va, att de va nån söt typ som gick och fes HELA tiden bland allt folk på dansgolvet så de stank PECKA, och jag trött som jag va och lite dragen, garva så jag fick onti magen! Haha, vilket folk de finns egentligen!

Naahe börja med maten, sleepa lite och sen göra sig i ordning för att glutta när Älsk spelar match!

Fan va folk kan förändra sig fort, de är nästan skrämmande! Och de är oftast till de sämre! Jag lider inte av de, men blir bara så fundersam!?


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Men visst! =P <3

2009-06-01 @ 12:29:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fin bild på dig :)

2009-06-02 @ 09:13:18
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0