Tråk!

Idag är en sjukt tråkig dag, usch finns verkligen inget att göra, och de är ingen som vill göra nåt heller. Känner mig allmänt bara trälig! Kroppen har varit underlig flera dagar nu, vet inte va de kan vara, skulle de vara nån förkylning eller nåt så borde de ha brytit ut redan, så de återstår väl att se om de blir bättre eller inte.
Har ont i min ena stor tå också, först hade jag ont på översidan av foten, den va svullen och röd, men nu har de flyttat sig neråt i tån, har haft så i typ 3 veckor nu eller nåt!

Tråk, Tråk och åter Tråk.
Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att pälsk ska höra av sig, han är i Krokek och spelar match, hoppas de har gått bra! =) <3

Puss Sofia



Jag älskar dig mer än ord kan beskriva.
Finns ingen annan som kan göra mig så här lycklig.
Varje stund utan dig känns som en evighet!
30/10-04 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0