Torsdag!

Sitter här hemma, känner mig inte alls i form. Igår hade jag jätte svårt för att somna, tankarna bara snurra runt i huvudet, kunde inte slappna av. Låg i över två timmar och bara vred och vända på mig, så jobbigt när man inte kan komma till ro!

Har precis varit och hjälpt farfar, nu har jag ÄNTLIGEN fått alla mina saker, så skönt att slippa TJATA hela tiden, så nu har jag ingen anledning att höra av mig eller ens tänka tanken på er, de känns skön!

Nu ska jag slänga mig framför tv:n och bara vila, vet inte om de är att jag håller på att bli sjuk eller att de är så mycket nu som tar alla krafter, de återstår att se, när de har lagts sig lite!

Jag känner mig fri och glad, nu slipper jag ha massa folk omkring mig som tror att de är så mycket bättre, som tittar ner på en! Jag blir så jävla förbannad varför kan folk inte bara fatta? Är ni tröga eller vafan är felet? Aja, inget jag har med att göra nu iaf, och ja jublar högt av glädje!

Om en timme ska jag se Top model, sen efter de blir de att åka en svänga till Emma, hoppas på att Jossan också kanske tittar förbi!

Jag längtar till Maskeraden, känner på mig att den kommer bli super kul, vill att kläderna kan komma så man kan testa dom! :D

Neej, HEJDÅ!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0