Torsdag

Ännu en dag med spräng huvudvärk, vet fan inte vad ja ska göra? Varje steg jag tar så dunkar de så bara den. Hjälper inte om jag tar nån tablett heller, och mamma tjatar om att jag dricker för lite, men vafan, tror inte att de hjälper om ja skulle dricka mer.

Igår blev de iaf Sing star för fulla muggar, gudars va vi sjöng och de märks idag kan jag säga, har ont i halsen och är lite hes, bäst att spara sig tills imorn så man klarar med några sånger innan de bär iväg till maskeraden! :) Blev även att köra Sista ordet, eller va de nu heter, komma två där! :D Haha.

Nu sitter jag hemma har precis fyllt i mina naglar och satt dit mina blommor så nu är naglarna klara för imorn iaf. Haha. Förbereder lite. Väntar på att de ska torka helt, så ska jag hoppa in i duschen sen ska jag brumma till Emma. Vet inte va vi hittar på men blir nog inget speciellt, bara ta de lugnt!

Imorn blir de marknad med Mamma innan hon börjar jobbet, ska försöka hitta ett par turkosa solbrillor! haha. =) För även inte glömma att köpa skoskavs plåster, för annars kommer de inte blir någon rolig kväll med nya klackskor! Måste även ha ny nässpray också.

Dagarna bara rinner iväg, snart är Maj slut och snart är det den 23 och då börjar mitt sommar schema, jätte roligt att börja jobba samma dag som Älsk fyller och då är de kväll också!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Snygging! <3

2009-05-29 @ 12:31:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0