Tisdag!

Lönen kom in på kontot idag vilket betyder att Sofia känner sig lite rik,
men de varar nog inte många dagar! haha.

De va så nedrans varmt i rummet igår så vi bestämde att vi skulle ha lite öppet, vaknar sen iaf klockan sex av jordens största mensvärk och att fåglarna kvittrar, de är ju mysigt iofs, alltså fåglarna men att sen försöka somna om va ju inte lika lätt. Vakna sen igen vid sju av att älsk står framåt lutad och ska pussa hejdå! Somnar om igen men den här gånen med solen i ansiktet. Vaknar sen halv tio!

Nu sitter jag hemma, ska snart laga lite mat med mamma som sen ska cykla iväg till jobbet vid tre, jag själv ska göra mig i ordning, läsa lite i min bok och sen brumma ut till Emmas mamma, för att gå på Spa party, de blir nog roligt, har aldrig varit på de förut, får inte glömma liten handduk för vi ska göra nåt fotbad eller nåt?! Ooonej då måste jag raka benen innan också, de är jobbigt. Men men! efter blir de att följa med hem till Emma en stund.

Imorn blir de att gå upp tidigt, Emma, Lisa och jag ska in till stan och hitta de sista som behövs till maskeraden eller jag ska de iaf. :) De blir nog trevligt. =)

Naahee mat med mammsen nu då!

Hej hopp, blomknopp! =)


 
Bror! <3


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack så mycket! =)

Visst är det roligt att få lön, men som du säger så räcker den inte så länge ;) Hihi!

Pusspuss gumman!

2009-05-26 @ 15:51:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0