Tisdag! :)



Igår blev de ju Ikea med Emma, blev inte så mycket shopping för mig, hitta en sjal och en keps till Stoffe och lite tvål och så! :) Efter blev de kort med Emma och Pälsk.

Idag är lite nervöst, haha. Emma och Lisa ska snart åka och hämta våra maskerad kläder, så ska åka dit senare och testa dom, tänk de ser för jävligt ut, hinner ju aldrig skicka tillbaks de och få nytt! Men förhoppningsvis duger de! :)

Nu sitter jag hemma själv, mamma åkte precis på massage, så lova att ja skulle hjälpa henne lite med tvätten, uuh trist men vafan får väl vara lite snäll och göra de då!:) Haha. Topmodel är ett måste att se sen också! :)

Josefine, I miss you! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Du, jag kommer inte in på din bdb heller ju ;)

Kram

2009-05-19 @ 15:43:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

nehee...va konstigt! =P Men jag har hmm.. "menjasså" tror jag i alla fall. Prova det! =D

Kram

2009-05-19 @ 22:13:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0