Tiiiisdag!

Neehe, vart tusan tog solen och värmen gatan?!

Igår blev de klädparty med Emma som tur va så fanns de mest barnkläder, så de va nog de billigaste partyt jag varit på. Jag köpte inget alls, ville dock köpa en dam tröja som fanns som jag fastna för men, då skulle jag betala 400 kr inom 10 dagar. Hahaha. Neejdu!

Efter följde jag med Emma och Janne och kolla läget med sommarstugan, vi hitta inte dit, men mötesplatsen de skulle mötas idag! :D haha. Efter en snabb kopp te.

Idag har jag hjälpt Henke att skriva rent en uppgift åt honom på datorn i garaget, eftersom vårat skrivprogam inte funkar här hemma vet inte varför men men? Sen hjälpte jag farfar lite också. Efter de blev de att brumma ner till centrum bror och jag och äta Kastrullen! :) Smarrigt värre. Nu sitter jag hemma, har precis sett klart Top model ska se klart Pippi på de sju haven nu, sen blir de en dusch! Sedan vidare, håller även på att bränna skivor till Emma också! :D

Idag är de två veckor kvar till lön, tror ni att jag längtar? De kan ni hoppa upp och sätta er på att ja gör. :D hahaa.

Vill börja jobba på mitt sommar schema snart så att dagarna går och pengarna rullar in på kontot, och då är de snart Augusti också de längtar jag till! :D

Hejsvejs! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också ha lön. hel pank nu! Och ullareds shoppingen tog ju en slant det med. =)

2009-05-12 @ 17:53:57
URL: http://johanna.kratz.blogg.se/
Postat av: Emma

Du bränner cd skivor till mej.. Vad glad jag blir.. :) Tack så mycket vännen.. tycker om det så..

2009-05-12 @ 18:31:22
URL: http://emmaaaarydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0