Söndag!

Hopp, idag händer inte alls mycket, väntar på att köttet ska bli klart på grillen så deblir dags att äta, sen blir de att ta en dusch och sen se ishockey! Senare blir de att hämta pälsk och sen åka till Emma och Janne, skulle nog hjälpa dom klart med köksskåpen. :) De blir himla fint!

Igår va de skoj, först åkte jag och tog en sallad med Jossan, sen hämta vi Stoffe, åkte hem till mig jag bytte kläder och hämta mina saker, åkte sedan vidare till Ica och köpte godis, sen till Jossan kolla på Americas funniset home videos. Knalla vidare till Emma och Janne som precis hade kommit hem från Ullared. Tog några cider och spela ett roligt spel som de hade köpt, har inte skrattat så mycket på jätte länge.

Vanliga samtalsämne hos frissan!? Jag, Janne och Emma svarar typ jobb, skolan osv. Stoffe fatta inte riktigt så han skrev, hur tycker du de blev.? Alltså håret och sen de kostar 500 kr! Hahaha. Skratta så vi tjöt.

Ålderstecken?! Här fick mangöra gester till varandra och sen säga första bokstaven i ordet man hade tänkt att skriva, så Emma säger R till Stoffe och visar på kinden, alltså rynkor! Haha, sen är de dags att läsa våra svar. Emma säger rynkor och Stoffe neej jag skrev R, alltså de man får efter sår. haha, svårt att förklara med skit kul! hahaa.

Kanske maskerad den 29?! Skoj !



Jag älskar dig,
min underbara flumbert! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha låter som ni hade kul igår iallafall :D Ska du på maskerad? :) Puss<3

2009-05-10 @ 17:45:54
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0