Seg lördag!

Igår jobba ja ju som sagt, de gick brabra, timmarna rulla iväg, men sista timmen när jag var själv hände många saker så kände mig lite stressad, men de gick. Efter åkte jag en sväng till Jocke och Jenny, satt och prata och sen spela kort, de va trevligt. Hade velat följt med Emma och dom men utan pengar och sent planerat så blev de inget. :)

Idag är de väldigt slappt, min kropp är konstig, känns helskum, ont i huvuet som vanligt, snurrar ibland, mår illa och bara trött hela tiden, får absolut INTE blir sjuk till nästa helg! :) Hehe.

Nu blir de kortspel med mamma och Mia, sen dusch och sen brumma iväg till Emma med pälsk. :) Me like! <3



Ha en trevlig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi! Taack! =D Klart man vill lära sina barn massor nya saker hela tiden! Helt underbart! <3

Jimmy heter han, har för mig att han är med i den här. Ska va med på slutet isf. Som sagt, får se om jag ser honom. =)

Pusspuss

2009-05-23 @ 22:14:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

HihI! Nej, jag såg honom inte...kanske va nere o rökte då ;) Jag såg ju inte hela filmen =P

Sov gott!

=)

Pusspuss

2009-05-24 @ 00:22:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0