Ösregn och storm!

Titta ut genom fönstret och de bara öser ner och träden far åt alla håll. Varför kan de inte bara vara fint väder för?! Jag hade tänkt mig att ta en varm lång dusch, men oj de fanns visst inget varmvatten, fan va roligt. Hatar att pappa går och ändrar och har sig. Låt saker och ting vara, nej så nu måste jag sitta här och vänta på att de kommer hem! Jättekul! Och jag fryser som en gris! :)

Jag känner att jag inte har förlorat något, jag saknar inte er, vad betyder de? Är de att ni inte varit mina riktiga vänner eller är de nåt fel på mig? Men konstigt att man känner som man gör när folk ändrar på sig bara för att de börjar umgås med nya människor, de är fan sjukt, fattar inte hur en person kan ha sån inverkan på andra människor, och att de är så blinda och går på de också! Jag är iaf glad att jag slipper de där nu, jag har gått på ditt skådespeleri flera gånger, men aldrig mer säger jag. Har aldrig träffat någon falsk person som du! Usch!

Jossan vart håller du hus? =) Haha! Hör av dig när du läser de här! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0