Myskväll i Grensholm! :)

  

  

Här är lite bilder från igår kväll. Stoffe och jag åkte dit rätt sent, åkte till Ica köpte korv och bröd och lite smarrigt, sen brumma vi vidare till Grensholm där Janne och Emma va. Vi kom in på en grusväg, körde 20 km/h men ändå lät de som bara den, iaf så skulle vi hålla höger hela tiden, kommer till en ännu mindre väg fast den här gången typ som en bred stig med rötter, sten och gräs som typ klättrade upp för nån kulle så de va ju skit branta backar. Haha. Skraj va ja iaf. Men när vi väl kom dit va stugan super mysig, vi spela kort, grilla korv inomhus, så idag luktar man skunk, satt och prata och hade allmänt trevligt! Blir nog att vara där ute en helg i sommar. :D

När pälsk och jag skulle åka hem, tänkte först sova kvar där men de blev så sent så vi bestämde att vi skulle åka tillbaka, backarna och grusvägen gick bra, sen när vi kom ut på asfalten, så går de först 7 hjortar över vägen, liten bit längre bort ligger de och står 18 stycker bredvid vägen, står och kollar på oss när vi åker förbi. Sen vi Doverstorp ser vi fem till. :)
Sen blev de natti natti, för klockan stod på 02.10.
Rolig kväll iaf. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter mys mys. Ska fia göra idag då? =)

2009-05-21 @ 11:53:25
URL: http://johannakratz.blogg.se/
Postat av: Linda

Jamen visst är det bra! =D Jag älskart! =P Jahaa, men då är det säkert från bdb jag har sett dig, om du har kommenterat på malins. =)

Kram

2009-05-21 @ 12:04:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom serierna har jag faktiskt aldrig sett, däremot Desperate! Det är bäst av de bästa ;) Hihi!

Kram

2009-05-21 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0