Lördag

Varför ska allt vara så svårt? Varför kan jag inte bara släppa allt och bara låta de vara? Jag är så jävla arg och ledsen, jag vill inte vara ledsen, jag inser att du inte är värd mina tårar. Usch, du är inte samma person i mina ögon som du en gång varit, och du kommer aldrig bli de heller. Trodde aldrig att du kunde göra mig så här besviken! Aldrig mera!

Ska dra och äta en sallad med Jossan, sen vänta på att Emma ska komma hem från Ullared och så ska pälsk och ja dit och ta några cider och spela spel! Tror och hoppas på att Jossan ska med! =) Trevlans! <3


De sägs att man blir som man umgås, och de stämmer bra de!!!!




Kommentarer
Postat av: Josefine

En riktigt vän finns alltid där, vad som än händer. Både i med & motgångar. Jag kommer alltid finnas för dig iallafall <3

2009-05-09 @ 18:13:40
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0