Ledig dag!

 

En riktig sommar dag idag! Härligt. Men nåt som inte är lika positivt är att min förbannade huvudvärk fortfarande sitter i, och jag vet inte vad ja ska göra, för de hjälper inte när jag tar tabletter eller nåt?! Fårväl helt enkelt försöka stå ut med de!

Igår blev de käk och bowling på o´learys med pälsk och Fille, himla trevligt, de roligaste var ju att jag vann på bowlingen, annars hade de ju inte varit lika roligt! haha.
Jag jobba innan, va inge roligt! Trött och sliten i hela kroppen, tur att jag jobba med en snäll person som sa att ja kunde gå 1 timme tidigare! :)

Funderar på om jag ska dra ut till Torstorp och kolla när Fille spelar fotbollsmatch, vill dock inte åka själv så får jag inge napp så åker jag inte! Haha. Senare blir de också grillning med familjen, mummsigt värre! Haha:D
 Sen ikväll blir de nog att följa med Emma och dom in till stan och kolla läget med bilarna och va de nu är, är ju inte så intresserad egentligen följer mest med för att ha något att göra! =)

Imorn blir de upp tidigt och jobba, och på måndag blir de upp ännu tidigare får då bär de av till Ullared! Himla skoj! Som jag har längtat!

Ha en underbar dag ute i solen för de kommer nog ja ha!
PussoKram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0