Javisst! =)

Igår skulle Emma och jag till Lotorp och möta upp Stoffe för att kolla på fotboll. Sen fråga Jossan om vi ville titta förbi och träffa dom en stund så kunde vi gå bort till fotbollen tillsammans, pälsk skulle åka cross så han va inte med. Vi gick dit och jag fick hålla Novalii och hon somna på direkten på mitt bröst. :) Såå sööt. :) Hoppas vi ses snart igen. <3

Efter åkte Emma och jag till Babylon och käka, åååh ja blev fan arg jag sa att jag ville ha nötkött, fick jag de eller neej fick de där äckliga andra köttet med massa fettklumpar, jag går fram och säger att jag vill ha nötkött, då säger han " De sa du inte, men jag kan hälla på lite här över nu" De spelar väl för fan ingen roll, om inte han hade så brottom och avbryter folk så skulle han höra va man säger. Irriterande.
Efter gick vi in på Filmis och hyrde Wallanders nya film, pälsk kom till Emma efter crossen och såg på den med oss, den va bra. Efter blev de Natti Natti! :)

Idag blir de att jobba, känner jag inte direkt för men de är ju bara fem timmar så de går nog fort. :) Efter de blir de nog bara soft, pälsk måste sova skapligt för han har match och de är aldrig fel att lägga sig tidigt nån kväll! :D HAha.

Jag längtar till nästa helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0