Inget speciellt!

Sitter hemma, tänker och tänker. De är fan lite jobbigt när man tänker tillbaka i tiden och minns allt roligt man gjorde, och nu har man inte ens kontakt med personerna längre, man glider ifrån varandra, man förändras och allt kan ske så snabbt också! Usch!

Ska snart packa ihop lite och sen åka och hämta Älsk, sen brumma till Emma och bara glutta film, blir alltså en lugn kväll! :) Måste ladda upp för nästa helg, då blir de skoj. De kommer bli slitet, men hoppas på att de kommer bli kanon kul! =)

Jag längtar till helgen, känner på mig att den kommer bli kanon! =) Mycket att göra, men de tycker vi om! haha.

Jag vill göra nåt med mitt hår, har fortfarande inte kommit fram till vad ja ska hitta på, de är grymt tråkigt att bara ha en färg i hela håret, men samtidigt kommer jag inte kunna färga hos frissan nu på ett tag eftersom jag va så dum och snål och köpte färg från affären och de sitter som berg så kommer bli svårt att färga över, men nu har jag inte svart hår iaf. Nu har jag kommit en snepp närmare ljust, nu har jag mörkt brunt, oooh kraftig! =) hahaa.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0