Hmm. :/

Ja är glad att jag har vänner som verkligen förstår mig, jag är glad att jag har vänner jag kan lita på och som alltid finns där för mig. Vänner som bara finns där för stunden och som säger saker bara för att de låta bra kan bara dra nånstans!

De är väldigt svårt att veta hur man ska bete sig mot alla, så att folk ska bli nöjda!? De stör mig att människor har så svårt att bete sig som folk, varför inte visa att man bryr sig om varandra istället för att bara knipa käft? Idag är det verkligen ingen bra dag, hoppas på att de blir bättre om man ger de lite tid! Usch orkar verkligen inte med sånt här nu!

Neej slut klagat, nu ska ja vara lite social! Försöka iaf, mitt humör är inte riktigt på topp!=)

MajsBajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0