Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter en dag på stan med Lisa och Emma, hitta de jag behövde, fast skulle vilja ha haft några snygga leggins till på lördag, men får duga med någon av dom jag har hemma! :)
Hitta iaf:
* Ett par skit sköna skor!
* Hår spännen med turkosa blommar.
* Ett par örhängen.
* 2 Bhar.
* Och en tunika som jag ska ha på lördag!
Skulle vilja ha handlat mycket mera men måste som sagt va tänka på pengarna, de är många dagar kvar tills man får tillbaka skatten. Blev donken också, självklart när jag är med. Haha.

Emma och jag gick in på systemet, jag tog en annan kassa, och jag blev klar före Emma så tänkte vara snäll att hjälpa henne att packa i sitt, för hon hade mer, så jag tog en påse, och snubben som stod i kassan bah. " Har du legg?" jag bah, " Öööh, jag handla nyss" Han bah " Aaha" Jag fråga om han skulle se iaf, och de behövde han inte då, tror nog att han skämdes lite, tröga mupp! :) Sen blev de en svänga till partaj iaf, handla inget där är ju redan klar med mitt till maskeraden, men Lisa handla! haaha. =)

Nu blir de slapp på soffan, vid fyra ska jag se Topmodel, sen blir de nog lite slapp till efter de är slut. Har sovit så himla dåligt inatt, släckte lampan vid halv ett kanske, lägger mig som jag brukar somna på, gick inte att sova tror jag vände mig minst 5 gånger fram och tillbaka, gick helt enkelt inte att sova.
Titta på klockan då va den 2, jätte kul som skulle gå upp halv nio. Somna iaf, sen vid fyra vaknar jag av att dörren till rummet dunkar för att vi har fönstret öppet, jaa gick upp och skulle stänga och hör att de är storm typ ute och regnet bara öser ner, kunde ju inte stänga fönstret heller, men fick igen den med en redig duns, väckte älsk också! OJ! :) Somna om, och när klockan ringde så va jag skapligt trött! Haha.

Sen blir de att brumma till Emma och spela lite spel med Emma, Lisa och Sanna tror jag! :)

Blev ett långt inlägg med bara massa babbel! Hahaa. =)

 

Ni betyder massor! <3
Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Tack! <3



Kul att shoppa! Hoppas ni får en rolig maskerad ;) Är det nu i helgen eller???

Pusspuss

2009-05-27 @ 23:03:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja det skulle det verkligen! Men som du säger så är det ju en bit... =( Vi får ta en kaffe över msn i stället ;) Haha!



Pusspuss <3

2009-05-28 @ 07:52:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0