Glad. :)

Jag känner mig glad och lycklig. Det är skönt att bara ha sånna i mitt liv som verkligen förstår mig och tycker om mig för den jag är. Känner att jag aldrig har varit så här stark som jag är nu, och jag vill verkligen tacka ni som stöttar mig.
Har bestämt mig för att inte bry mig om folk, de får leva deras liv och bete sig hur de nu vill, tycker bara att de är konstigt att man inte har tillräckligt med vett så man vet hur man ska bete sig! Usch blir bara irriterad, så slutpratat om dom, de ska inte få förstöra min dag, mitt liv genom att bete sig så oerhört barnsligt.

Jag har som sagt va människor som tycker om mig för den jag är!
Ni betyder massor för mig, Jag älskar er<3
         Josefine Söderberg                       Emma Rydell                    Christoffer Forsström
   

Och självklart min familj! Nu ska jag dra mig! Ha en trevlig kväll. För de ska jag ha! Hejsvejs. =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du betyder massvis för mig med :) <3 Det vet du.

2009-05-05 @ 17:49:05
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Madde

ja tycker om dig för den du är med, fast vi inte träffas så ofta :)

2009-05-06 @ 12:42:18
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0