Fredag = Marknad & Maskerad!

Kom hem från marknaden för ett tag sen. Va väl inget speciellt, samma varje år, fast den här gången va de mindre stånd! Köpte iaf, ett halsband, en ring som jag har velat ha länge och de godiset jag jämt köper varje marknad. :) Och jag kom ihåg att köpa skoskavs plåster och nässpray. Haha.

Ska vara lite social ett tag till med mamma innan hon drar till jobbet, måste även åka nånstans och köpa Expressen så pappa får den där dansbands skivan som är med, vilket alltid blir min uppgift är så roligt så. Sen blir de att lägga sig på soffan en timme eller två. Huvudvärken sitter i idag med, verkar aldrig ge med sig. Jobbigt att festa med huvudvärk, men vafan bara att stå ut.

Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra, om jag ska byta om hemma och bara sminka mig och Lisfis fixar mitt hår hos Emma, eller om jag ska byta om där med, men då blir de kläder kvar. Åååh de blir krångligt, får fundera lite! :D Haha.

Naahe, nu blir de lite snack med mammi och sen brumma iväg.
Hör även att soffan skriker efter mig! haha! =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Gud va kul med maskerad! =) Hoppas det blir en lyckad kväll! =)

Själv ska jag bara va hemma o ta det lugnt. =)

Puss

2009-05-29 @ 15:31:27
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0